Ahad, 27 Januari 2013

~~SEPINTAS RENUNGAN~~

assalammualakum..harap kamu semua sihat-sihat belaka..kamu pernah tak terbaca buku, pemilik cinta dari penulis Fatimah Syarha Mohd Noordin dan Q&A bersama Dr. Zulkifli Mohamad Al-Bakri..Kinah baru nie ada baca..owhh agak best jugak la dan isi2 dalamnya menarik dan memberi ilmu yang bermafaat..buku Q&A bersama Dr. Zulkifli Mohamad Al-Bakar nie ia menerangkan tentang saluran informasi ilmu agama dan hal elwal kehidupan harian. Perbahasan buku ini menyingkap tentang pelbagai persoalan agama dan kehidupan berserta dengan jawapan yang bersumberkan rujukan yang autenik dan mudah difahami..

keistimewaan dan kelebihan buku ini ialah mengandungi sembilan bab penting yang menyentuh tentang aspek kehidupan individu dan masyarakat yang meliputi keseluruhan bidang agama yang berkaitan dgn akidah, pengangan dan anutan, fiqah, tasawuf, tafsir, hadis dan mustholah hadis, sirah Nabi dan Sejarah Islam dan masalah-masalah umum

kalau buku pemilik cinta dari penulis Fatimah Syarha Mohd Noordin  sangat best..siapa xkenal ustazah nie kan buku2 dy tulis semua menarik dan suka memberikan motivasi kepada anak remaja..ustazah nie juga selalu berpesan kepada kita semua bahawa yang baru nak mengenali cinta ni, ketahuilah bingkisan ini ingin membernihkan sebuah impian padamu agar memelihara kesucian cinta yang kerap teruji di alam remaja. dengarilah pesanku, cintailah Allah, nescaya cinta pasangan soleh turut kau miliki..


nie harganya rm27.00

nie pulak rm 12.00

buku-buku nie banyak memberi inspirasi kisah motivasi, tak salah kalau kita memperbanyakan ilmu pengetahuan untuk kehiduapan seharian dan akan datang..

senyum selalu




Tiada ulasan:

Catat Ulasan